Over Tero

Bij Tero geloven we in de kracht van gedeelde momenten om verbindingen opnieuw tot stand te brengen, of het nu gaat om collega’s, vrienden, familie of professionele partners. Via onze unieke teambuilding- en evenementconcepten, op uitzonderlijke locaties, bieden we veel meer dan alleen een ervaring. Dankzij onze “farm to fork”-benadering van voedsel vieren we een lokale, authentieke en duurzame keuken die uitnodigt om weer in contact te komen met de natuur.

Of u nu het teamgevoel wilt versterken, belangrijke momenten wilt vieren of gewoon van het moment wilt genieten, Tero is er voor u.

Beleef echte momenten, samen.

Alles begon met een plaats om te dineren en vervolgens te dansen

Daarna ging het verhaal verder met onze vakantiehuizen, onze evenementenlocaties en onze eerste zeilclub. 20 jaar later is er niets veranderd, want onze basis blijft sterk: het plezier van gastvrijheid.

1996
Geboorte van de Knokke Out Zoute
Alles begint in Knokke, met de oprichting van de Knokke Out Zoute. Deze plek wordt al snel een iconische locatie, waar gezelligheid, plezier en ontmoetingen samenkomen.
1996
2006
Eerste teambuildings
Met enkele stukken hout en de wil om verbindingen te creëren: de eerste teambuildings zien het licht. Hier hebben we de kracht van gedeelde momenten in de natuur begrepen.
2006
2008
Lancering van de IMMORUN
Met de IMMORUN hebben we het idee van een simpel sportevenement omgevormd tot een unieke ervaring, waar teambuilding en networken samenkomen om onvergetelijke herinneringen te creëren.
2008
2014
Opening van de Tero restaurants en boerderijen
De verwezenlijking van ons concept “farm to fork”: het eerste Tero restaurant opent zijn deuren. Meer dan een plek om te eten, is het een ware ode aan de natuur, eenvoud en duurzame voeding.
2014
2022
Consolidatie van de activiteiten: Tero Group
De broers Nicolas en Arthur Lhoist besluiten hun activiteiten onder één vlag te bundelen, waarmee ze Tero, Knokke Out en People First verenigen. Het is op dit moment dat het verhaal onder de naam Tero echt begint te schrijven, met een geïntegreerde ervaring waar horeca, recreatie en accommodatie samenkomen, alles in uitzonderlijke locaties.
2022

onze missie

(re)connecteren met het essentiële: een authentieke ervaring delen in onze verfrissende locaties, die de reconnection met jezelf, anderen en de natuur bevorderen, terwijl we ons bewust zijn van onze sociale en ecologische impact.

onze waarden

Passie

Gepassioneerd door ons vak investeren we ons samen en dagen we de status quo uit om kwaliteitsvolle diensten en prestaties te bieden.

Betrokkenheid

We zetten ons op een verantwoorde manier in via een centrale impactstrategie en komen onze verplichtingen na.

Respect

We werken in volledige transparantie en met zorgzaamheid samen met al onze gesprekspartners.

We respecteren diversiteit en ontwikkelen een teamgeest die iedereen in staat stelt zijn of haar potentieel te uiten.

Authenticiteit

We bouwen authentieke, duurzame relaties op tussen mensen door hen met elkaar en met de natuur te verbinden.

onze engagementen

Bij Tero engageren we ons om vragen te stellen die ons uitdagen om buiten onze comfortzone te treden en die ons inspireren tot nieuwe ideeën.

Ons doel is om ambitieuze maar realistische antwoorden te vinden die ons helpen onze verantwoordelijkheid als bedrijf in een samenleving die wordt geconfronteerd met cruciale sociale en ecologische transities, waar te nemen.

Het onbekende kan beangstigend zijn en dingen anders doen is een echte uitdaging…

Toch zetten we ons in om te handelen en ervoor te zorgen dat ons bedrijf bijdraagt aan een betere toekomst!

Een team dat zich richt op authentieke momenten

Bij Tero creëren we unieke ervaringen voor iedereen die op zoek is naar reconnectie met het essentiële. Of het nu gaat om lokale gastronomie, momenten van ontspanning in de natuur of dynamische teambuildings, meer dan 200 medewerkers zetten zich dagelijks in om meeslepende en authentieke ervaringen te perfectioneren.